Jakie powinny być dobre wizytówki?

Każdy szanujący się pracownik danej firmy oraz oczywiście również sama firma powinna posiadać swoje wizytówki, które są czasem nawet ważniejsze niż siedziba firmy czy wygląd biura – to pierwszy krok, podczas którego klient otrzymuje najważniejsze informacje i który jest w stanie zdecydować o tym, czy klient będzie zainteresowany skorzystaniem z oferty. Warto więc nie bagatelizować tych niewielkich karteczek.

Odpowiedni projekt

Oczywiście pomysł to zawsze połowa sukcesu, trzeba jednak brać pod uwagę standardy oraz to, na co zwracają uwagę sami klienci. Jeśli chodzi o treść, nie może być jej za dużo – to będzie powodowało, że klientowi może odechcieć się szukać potrzebnych informacji i pójdzie tam, gdzie te najważniejsze ma podane na talerzu. Treść powinna być zwięzła, przedstawiona za pomocą czytelnej czcionki, dzięki której możliwe będzie uzyskanie wszystkich danych teleadresowych, potrzebnych do kontaktu. Grafika powinna być ciekawa, ale niezbyt duża, dopasowana tematycznie do charakteru firmy.

Papier i krój

Obecnie każdy może stworzyć dowolnie wyglądającą wizytówkę. Te standardowe będziesz mógł jednak przechowywać w specjalnych wizytownikach, co dodatkowo dodaje profesjonalizmu całemu założeniu. Zwróć uwagę również na krój czcionki oraz na papier – można wybierać dowolnie, na przykład papier kredowy lub zwykły, matowy. Od tego, na czym będzie wydrukowana wizytówka, również będzie zależało postrzeganie firmy przez klienta. Na szczęście dobre firmy poligraficzne są w stanie pomóc w tym temacie.

2 Komentarzy

  1. Marco

    Nie są skomplikowane, tylko zindywidualizowane. A to dobrze.

  2. Kaludii

    Kurczę, jak się patrzy na takie wizytówki, to w sumie aż trudno uwierzyć, że są takie skomplikowane do stworzenia…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *