Czy bony lojalnościowe oraz vouchery nadal wzbudzają zainteresowanie klientów?

W dobie w zasadzie wszechobecnej konkurencji najważniejsze jest nie tyle pozyskanie nowego klienta, chociaż i na to kładzie się ogromny nacisk, ale głównie jego zatrzymanie i stworzenie z niego klienta lojalnościowego. Jeśli klient odejdzie od danej marki z jakichkolwiek względów, szanse na jego powrót są naprawdę nikłe – odejście zwykle związane jest z niedobrymi doświadczeniami czy kiepską ofertą, a wtedy zmiana jego decyzji oraz zmiana marki jest zwykle nieodwracalna.

Bony i vouchery – czy się sprawdzają?

Jak się okazuje, klienci wciąż bardzo lubią otrzymywać bony – nawet na niewielkie sumy oraz wykorzystywać je, kiedy tylko nadarza się okazja. Podobnie jest z voucherami na dodatkowe atrakcje czy dodatkowe korzyści i faktycznie taki sposób marketingowy jest świetnym na zatrzymanie obecnych klientów przy marce. Chociaż w tym wypadku większe znaczenie będzie miała sama treść bonu czy vouchera, warto jednak wziąć pod uwagę również jego szatę graficzną – tę bardzo często możesz nawet dzisiaj samodzielnie zaprojektować.

Jak się zabrać za przygotowanie vouchera?

Jeśli oferta jest gotowa, wystarczy jedynie stworzyć samą wizualną jego kreację. W tym wypadku najlepiej jest się zwrócić do dobrej firmy poligraficznej, która stworzy dla ciebie projekt, a po twojej akceptacji wydrukuje ich tyle, ile będziesz potrzebować. Jeśli wolisz zrobić to samodzielnie, coraz więcej firm oferuje taką możliwość za pomocą internetowych programów do projektowania.

2 komentarze

  1. Paula_XOa says:

    A kto nie lubi dostawać czegoś za darmo? 😀

  2. Natka says:

    a sama lubię takie bony dostawać i zawsze je wykorzystuję 

Skomentuj Paula_XOa Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *